
Zauważyłeś ostatnio nierówną jazdę lub twarde prowadzenie swojego samochodu? Prawdopodobną przyczyną są usterki w układzie zawieszenia pneumatycznego, ale pojawia się poważne pytanie: Czy należy wymienić cały układ zawieszenia pneumatycznego, czy tylko jedną część? Odpowiedź zależy od wielu czynników, ale na szczęście jesteśmy tu po to, aby przedstawić Ci podstawy. Wiesz już, jakie części zawieszenia pneumatycznego są Ci potrzebne? Odwiedź naszą stronę internetową AEROSUS i zamów produkty zamienne zawieszenia pneumatycznego o jakości zbliżonej do OEM.
Znam to Zagadnienie: Czy Mogę Wymienić TYLKO JEDNĄ część?

Jeśli znasz już sprawcę problemów z zawieszeniem pneumatycznym (np. nieszczelność w BMW serii 5 poduszce pneumatycznej lub uszkodzenie w amortyzatorach Audi RS7), zazwyczaj można bezpiecznie wymienić tylko część powodującą problemy. W końcu po co wydawać pieniądze na pozostałe elementy układu zawieszenia pneumatycznego, skoro wszystko inne działa prawidłowo? To potencjalnie tysiące dolarów, które można zaoszczędzić, pozostając przy jednym komponencie.
Czy części zawieszenia pneumatycznego działają podobnie jak opony, w przypadku których należy je wymieniać parami (np. wymieniać obie przednie poduszki pneumatyczne - prawą i lewą)? Odpowiedź na to pytanie zależy wyłącznie od Ciebie. Należy jednak pamiętać, że nigdy nie jest złym pomysłem wymiana elementów zawieszenia pneumatycznego parami, jeśli elementy się zestarzały, ponieważ poduszki, amortyzatory i wszystkie inne elementy stają się bardziej podatne na uszkodzenia i wycieki. Ponadto,gdy zamawiasz u nas, w firmie AEROSUS, dorzucamy 10% zniżki na większość części zamawianych w parze. Dzięki temu, możesz mieć pewność, że masz pod ręką zapasową część - nawet jeśli druga strona nie potrzebuje teraz wymiany.
Kiedy Należy Wymienić Cały Układ Zawieszenia Pneumatycznego?

Rzadko zdarza się, aby trzeba było wymieniać cały układ zawieszenia pneumatycznego (sprężarkę, poduszki, amortyzatory i inne elementy), ale istnieje kilka konkretnych sytuacji, w których zalecamy wymianę wszystkich elementów. Najbardziej oczywistym przykładem jest zamiana tradycyjnego zawieszenia na zawieszenie pneumatyczne - mamy części, które mogą pomóc w takiej zamianie.
Poza oczywistymi przypadkami, jeśli zlekceważysz czerwone flagi problemów z zawieszeniem pneumatycznym, prawdopodobnie będziesz musiał wymienić cały układ. Na przykład zignorowanie nieszczelności w poduszce powietrznej może doprowadzić do uszkodzenia sprężarki powietrza, a w konsekwencji do uszkodzenia innych części zawieszenia pneumatycznego i konieczności ich wymiany. Prawdopodobieństwo wystąpienia takiej sytuacji jest duże, gdy Twój samochód po prostu zacznie obwisać na jednej stronie, w której sprężarka powietrza w ogóle się nie włącza (aby mieć pewność, trzeba uważnie słuchać, czy nie słychać dźwięku).
Ponadto, jeśli zawieszenie pneumatyczne zaczyna się zużywać, można wymienić wszystkie jego części, aby uniknąć twardej jazdy, nieszczelności i obwisania auta. Zazwyczaj części zawieszenia pneumatycznego wytrzymują przebieg około 130 000-160 000 km, ale decydującą rolę na taki przebieg odgrywają nawyki jazdy. Pamiętaj, że prawdopodobnie będziesz musiał wymienić części szybciej, jeśli stale dominujesz na drodze w swoim Nissan GT-R lub podbijasz szlaki w swoim Jeep Grand Cherokee ponieważ ostra jazda powoduje szybsze zużycie zawieszenia pneumatycznego.
Chcesz przywrócić płynność jazdy w swoim pojeździe? Bez względu na to, czy chcesz wymienić cały układ zawieszenia pneumatycznego, czy potrzebujesz konkretnej części, kupuj w AEROSUS - internetowym liderze w dziedzinie produktów zawieszenia pneumatycznego o jakości OEM. Co więcej, współpracując z nami, otrzymasz zniżki na większość części, jeśli kupisz je w parze, a także 2-letnią rękojmię i 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy, aby mieć pewność, że części będą działać zgodnie z przeznaczeniem - a to dopiero początek korzyści, jakie uzyskasz, wybierając firmę AEROSUS.