Mercedes-Benz S Class V222 Przedni Prawy Amortyzator Pneumatyczny z ADS

Cena:

Proszę czekać...

2 567,23 zł Bez podatku
Natychmiastowa dostawa
Mercedes-Benz S Class V222 Przedni Prawy Amortyzator Pneumatyczny z ADS 2223202000
Informacje o produkcie
Paczka zawiera:
  • Amortyzator pneumatyczny
Waga: 8.1 kg
Kod Aerosus: 165919
Model: Klasa S
Seria: V222, W222, X222
Rok produkcji: 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020
Edycja modelu: Airmatic, Z ADS, Bez 4matic
Pozycja: Przód Prawy
OEM Numbers:
  • 2223204813
  • A2223204813
  • A2223200213
  • A2223202000
  • A2223200200
  • A222320481389
  • A222320200089
  • A222320481338
  • A222320200038
  • 2223200213
  • 2223202000
  • 2223200200
  • 222320481389
  • 222320200089
  • 222320481338
  • 222320200038
Cross references:
  • 44-239978
  • AS-3162
Opis produktu


Mercedes-Benz Klasa S od wielu lat jest uważany za sztandarowy produkt producenta samochodów ze Stuttgartu. W serii V222, która zjechała z linii montażowej w czerwcu 2013 r., wysoki komfort jazdy wynika przede wszystkim ze standardowego wbudowanego zawieszenia pneumatycznego i dodatkowej długości. Amortyzator pneumatyczny Aerosus jest zainstalowany na przedniej osi po prawej stronie. Amortyzator pneumatyczny jest kompatybilny ze wszystkimi modelami V222 AIRMATIC, które mają napęd tylko na tylne koła. Dla pojazdów z 4Matic (napęd na wszystkie koła) oferujemy osobne amortyzatory pneumatyczne.

Jak działa zawieszenie w Mercedes S-Class V222

Modele Mercedes-Benz wyposażone w zawieszenie pneumatyczne są oznaczone jako Airmatic. Zainstalowane amortyzatory pneumatyczne mają ADS (Adaptive Damping System - Adaptacyjny system tłumienia) i elektrozawory. Ich zadaniem jest regulacja tłumienia bardziej twarde lub miękkie poprzez przekierowanie oleju przez elektrozawór ADS. Dzięki różnym czujnikom, jednostka sterująca automatycznie dostosowuje ustawienie zawieszenia do trybów jazdy (Sport, Komfort), warunków na drodze i prędkości. Na przykład, początkowo miękkie zawieszenie staje się twardsze przy wyższych prędkościach, a tym samym zapewnia znacznie większą stabilność jazdy.

Nieszczelność sprężyny powietrznej lub kontrola poziomu są uszkodzone - przyczyny wady

Przód Twojego Mercedesa jest obniżony z jednej strony lub nierówny? Podobnie jak w przypadku wielu innych części samochodowych, amortyzatory pneumatyczne zużywają się, dlatego należy je wymieniać w regularnych okresach. Pierwszymi oznakami problemu są wycieki z amortyzatorów z powodu utraty oleju, a także zmniejszona sprężystość z powodu utraty sprężonego powietrza. Przednia oś pojazdu obniża się po nocy lub sprężarka pracuje zbyt długo? Może to wskazywać, że uszkodzone części zawieszenia powinny zostać wymienione. nie należy długo czekać na wymianę uszkodzonych części, gdy z amortyzatorów wycieka olej i pojazd traci olej lub słychać głośne stukanie podczas jazdy.
Zerwanie kabla, wadliwy zawór elektromagnetyczny na bloku zaworów lub uszkodzony zawór bezpieczeństwa na sprężarce może również powodować braku możliwości obniżenia pojazdu lub amortyzacja jest znacznie trudniejsza niż zwykle. Ponadto, zawory utrzymujące ciśnienie resztkowe, czujniki poziomu lub przyspieszenia mogą być również uszkodzone. W takim przypadku części te wskazują niewłaściwe wartości układzie sterowania Airmatic, co również powoduje twardsze zawieszenie pneumatyczne.

Wskazówki dotyczące wymiany i prawidłowego montażu elementów zawieszenia

W każdym przypadku wskazane jest pozostawienie montażu lub montażu naszych części zamiennych fachowemu personelowi warsztatowemu.

Po zainstalowaniu przedniego amortyzatora, należy podłączyć urządzenie diagnostyczne do pojazdu i napełnić amortyzatory sprężonym powietrzem zgodnie z instrukcjami producenta pojazdu i rozpocząć kolejne kroki.

Po zamontowaniu przedniego amortyzatora pneumatycznego nie należy natychmiast napełniać amortyzatora sprężonym powietrzem, ponieważ osie podnoszonego pojazdu zwisają i dlatego znajdują się poza zakresem sterowania jednostki sterującej Airmatic. Z tego powodu, po zainstalowaniu nowego amortyzatora należy opuścić pojazd, aż koła zetkną się z ziemią, a odległość między osią koła a błotnikiem wyniesie około 40 cm. Nie opuszczać całkowicie pojazdu, ponieważ amortyzator pneumatyczny nie jest całkowicie wypełniony sprężonym powietrzem.

Po zamontowaniu przedniego amortyzatora pneumatycznego nie należy natychmiast napełniać amortyzatora sprężonym powietrzem, ponieważ osie podnoszonego pojazdu zwisają i dlatego znajdują się poza zakresem sterowania jednostki sterującej Airmatic. Z tego powodu, po zainstalowaniu nowego amortyzatora należy opuścić pojazd, aż koła zetkną się z ziemią, a odległość między osią koła a błotnikiem wyniesie około 40 cm. Nie opuszczać całkowicie pojazdu, ponieważ amortyzator pneumatyczny nie jest całkowicie wypełniony sprężonym powietrzem. W każdym przypadku wskazane jest pozostawienie montażu lub montażu naszych części zamiennych fachowemu personelowi warsztatowemu.

Oszczędzaj, dzięki amortyzatorom pneumatycznym firmy Aerosus

Celem zapewnienia szczelności amortyzatorów, przechodzą one test szczelności i cyklu, przeprowadzany przez nasz zespół ekspertów w Niemczech. Zapewnia to wysokie bezpieczeństwo. Ponieważ amortyzatory pneumatyczne na jednej osi zwykle zużywają się jednakowo, zawsze zalecamy ich wymianę w parach. W tym celu oferujemy 10% zniżki w przypadku zakupu pary. Ponadto oszczędza to drugiej wizyty w warsztacie. Oprócz tego, kupując online, zyskujesz na trwale niskich cenach i dwuletniej gwarancji.
  • A-222-320-48-13
  • A-222-320-02-13
  • A-222-320-20-00
  • A-222-320-02-00
  • A-222-320-48-13-89
  • A-222-320-20-00-89
  • A-222-320-48-13-38
  • A-222-320-20-00-38
  • 222-320-48-13
  • 222-320-02-13
  • 222-320-20-00
  • 222-320-02-00
  • 222-320-48-13-89
  • 222-320-20-00-89
  • 222-320-48-13-38
  • 222-320-20-00-38



FAQ

Brak pytań

Napisz opinię
1 of1