VW Touareg 7P Kompresor Zawieszenia (Sprężarka)

Cena:

Proszę czekać...

2 200,84 zł Bez podatku
Brak w magazynie
VW Touareg 7P Kompresor Zawieszenia (Sprężarka) 7P0698007B
Informacje o produkcie
Paczka zawiera:
  • Kompresor
  • Wtyczka elektryczna
  • Zespół węża
Waga: 5.0 kg
Kod Aerosus: 165796
Model: Touareg II
Seria: 7P
Rok produkcji: 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018
OEM Numbers:
  • 7P0698007D
  • 7P0698007B
  • 7P0698007A
  • 7P0698007
  • 7P0616006
  • 7P0616006H
  • 7P0616006G
  • 7P0616006F
  • 7P0616006E
  • 7P0698007C
  • 7P0698007H
  • 7P0698007G
  • 7P0698007F
  • 7P0698007E
  • 7P0698007N
  • 7P0698007M
  • 7P0698007L
  • 7P0698007K
  • 7P0698007J
  • 7P0616006K
  • 7P0616006D
  • 7P0616006C
  • 7P0616006B
  • 7P0616006A
Opis produktu


Firma Aerosus oferuje nowe kompresory zawieszenia pneumatycznego przeznaczone do pojazdów VW Touareg II 7P, które zastępują oryginalny kompresor pojazdu.

Nowe kompresory cechują się wysoką wydajnością oraz kompaktową, modułową konstrukcją, zapewniając jednocześnie maksymalny poziom bezpieczeństwa i funkcjonalności.

Każdy kompresor jest dostarczany w stanie złożonym i gotowym do zamontowania, zawierając w zestawie wtyczka elektryczna, zespół elastycznego przewodu doprowadzającego, przekaźnik i czujnik temperatury G290.

Po zamontowaniu urządzenia należy wymienić przekaźnik kompresora. Niezastosowanie się do tego zalecenia jest równoznaczne z utratą gwarancji na produkt.
Po zamontowaniu kompresora firma Aerosus zaleca sprawdzenie całego układu zawieszenia pneumatycznego pod kątem nieszczelności. Typową przyczyną awarii kompresora jest nieszczelność w układzie zawieszenia pneumatycznego (najprawdopodobniej w jednej z poduszek pneumatycznych). Nieszczelne poduszki zawieszenia należy niezwłocznie wymienić, aby zapewnić optymalne działanie kompresora.

Wszystkie kompresory są objęte dwuletnią gwarancją producenta oraz 30-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy.

Jest to sprężarka zawieszenia pneumatycznego z zamkniętym obiegiem (układ zamknięty). Po zintegrowaniu tej sprężarki konieczne jest wprowadzenie azotu 5 do zbiornika magazynowego przez złącze.
Ciśnienie gazu w układzie MUSI zostać przywrócone dopiero po wymianie wszelkich części zamiennych (takich jak sprężarka powietrza, blok zaworów, sprężyny powietrzne/rozpórki) zgodnie ze specyfikacjami producenta pojazdu.
W tym momencie sprężarka NIE jest używana do napełniania układu.
Nieprzestrzeganie zaleceń montażowych producenta pojazdu może przyspieszyć zużycie sprężarki, prowadząc do potencjalnej utraty gwarancji.
Całkowite opróżnienie układu jest ogólną specyfikacją producenta samochodu dotyczącą napraw układu resorowania.
Po wymianie odpowiedniej części zamiennej układ musi zostać uzupełniony przy użyciu CO2 lub azotu 5, zgodnie z instrukcjami producenta pojazdu.
Przedsięwzięcie to wymaga specjalistycznego oprogramowania i dedykowanych narzędzi.
Dopiero po zakończeniu tej procedury można przejść do kolejnych etapów, w tym kalibracji lub uruchomienia mechanizmu kontroli poziomu.

Cechy

Jakość oryginalnego wyposażenia
Wysokowydajny kompresor
Całkowicie nowa część
Bezpieczeństwo i trwałość
Wytrzymałość i niezawodność
Kompaktowa konstrukcja
Prosty montaż
Nie wymaga konserwacji
Zmniejszony poziom hałasu i drgań
Wbudowany osuszacz powietrza
Tysiące zadowolonych klientów na całym świecie


FAQ

Brak pytań

Napisz opinię
1 of1