Zasady Zwrotów

Zwroty

OFERUJEMY BEZPŁATNE ZWROTY

Po otrzymaniu przesyłki masz 30 dni na wypróbowanie produktu i ewentualne jego odesłanie
Klienci mieszkające w Polsce mają zapewnione bezpłatne zwroty. Po złożeniu wniosku o zwrot otrzymasz pocztą e-mail opłaconą etykietę zwrotną i list przewozowy. Wydrukuj oba te dokumenty. Dołącz list przewozowy do przesyłki. Aby skorzystać z bezpłatnej wysyłki, zanieś przesyłkę wraz z opłaconą etykietą wysyłkową do punktu wysyłkowego odpowiedniego przewoźnika (UPS lub DHL).

Tutaj znajdziesz punkty odbioru UPS w Twojej okolicy.
Tutaj znajdziesz punkty odbioru DHL w Twojej okolicy.

Czy chcesz zwrócić zakupiony produkt? To bardzo proste: możesz dokonać zwrotu za pośrednictwem telefonicznego centrum pomocy lub bezpośrednio w naszym internetowym portalu obsługi zwrotów. Zwrotu online możesz dokonać w trzech prostych krokach:

Krok 1

Odwiedź swój profil i kliknij opcję „Moje zwroty”. Znajdziesz tam opcję „Dokonaj nowego zwrotu”.

Uwaga: Jeśli nie masz zarejestrowanego profilu, kliknij ten odsyłacz: Kliknij tutaj
Krok 2

Wybierz wszystkie zamówienia (wszystkie produkty), które chcesz zwrócić, i kliknij „Kontynuuj”.

Krok 3

Możesz wybrać przyczynę zwrotu z listy. Możesz też przesłać zdjęcie i dodać ewentualne uwagi. Gdy skończysz, kliknij opcję „Wyślij żądanie”.

Możesz śledzić stan zwrotu w sekcji „Moje zwroty”. Będziesz też otrzymywać oddzielne wiadomości e-mail o wszelkich postępach i zmianach w danej sprawie.